عکس هایی از مکان های دیدنی

عکس هایی از مکان های دیدنی

عکس هایی از مکان های دیدنی کشورم، ایران و دیگر کشورها
عکس هایی از مکان های دیدنی

عکس هایی از مکان های دیدنی

عکس هایی از مکان های دیدنی کشورم، ایران و دیگر کشورها

خراسان رضوی-تربت جام-روستای چاه مزار علیا

دورانی که سرباز معلم روستای چاه مزار علیا با مردمی مهربان بودم.







مدرسه مخروبه و عشایری روستا (متاسفانه در زمان زلزله هم چادر نداشتیم  .)

نظرات 10 + ارسال نظر
میکائیل پنج‌شنبه 23 آذر 1402 ساعت 13:55

سلام میکاییل رضایی نسب هستم
از تربت جام روستای چاه مزار هستم تا کلاس 6در مدرسه شفق درس خواندم،

امیرزایی شنبه 24 تیر 1402 ساعت 21:42

سلام من امیر میرزایی هستم من تا کلاس ششم در دبستان شفق درس خواندم

امیر میرزایی ۸ پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 17:07

من روستارا دوست دارم

امیر میرزایی پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 17:04

من امیر میرزایی وعشق روستای هستم وخیلی از اقای نیاز ممنونم واز اقای سرو احمدی

امیر میرزایی پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 16:58

سلام من امیر میرزایی هستم وعشق روستی خودم هست

قهرمان جان نثار چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 17:23

سلام خیلی ممنونم که هنوزم اسم من و داداشم و دانش آموزان دیگرا را فراموش نکردید
اگه زحمت های شما و آقای نیازی نبود نمیدانم الان چیزی یاد داشتیم یا نه هنوز آن روزها را فراموش نکردم
*و پدرم همیشه پشتیوانم هست و خیلی برای من تلاش می‌کنند تا آینده روشنی داشته باشیم
خیلی ممممممنون از زحماتتون

سلام دختر گل و پرتلاشم، شما باعث افتخار من هستین.

قهرمان جان نثار یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 12:17

سلام آقای سرور احمدی واقعاً ممنونم از زحماتتون متشکرم انشاالله که در مراحل زندگیت موفق باشی و یادی از این دانش آموزان قدیمیت بکنی

با سلام و ادب خدمت شما
جناب آقای جان نثار، امیدوارم حال شما وخانواده محترمتان خوب باشه و همیشه سالم و سلامت باشین. انشاالله دختر خانم گلتان(پرستو خانم) و پسر گلتان(آقا رسول) مراحل پیشرفت وشکوفایی رو طی کنند و شما مثل گذشته پشتیوانشون باشین تا آینده ای روشن داشته باشن.
*من همیشه به یاد دانش آموزای گلم هستم و هر روز براشون دعا میکنم که تو زندگی موفق باشن و همینطور دورادور جویای احوال مردم و روستا هستم که البته اینروزها خیلی دوست دارم دوباره بیام...
سلام من رو برسونید
باتشکر از محبتتون

سجاد میرزایی سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 15:47

من خودم از تربت‌جام از روستای چامزار هستم. من در مدرسه ی شفق درس خواند م والا ن کلاس هشتم هستم اسم منم سجاد میرزایی است. :

سلام آقای میرزایی، انشاالله تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی و انسان مفیدی باشین.
خیلی خوشحالم که تونستم مدتی در چاه مزار خدمت کنم.

عبدالله نیک زاده پنج‌شنبه 8 فروردین 1398 ساعت 20:12

سلام خوبی

سلام ، ممنون از لطف شما

بهروز یوسفی دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 12:28

دمت گرم آقا بازم آگه شما این روستا مارو به بقیه معرفیش کنی خدا خیرت بده

خواهش میکنم آقای یوسفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد